Projekt „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
22.08.2023 Informacja o terminach realizacji szkoleń – VI edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację szkoleń:
22.08.2023-16.09.2023 – „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
22.08.2023-15.09.2023 – „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera”
22.08.2023-18.09.2023 – „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”
22.08.2023-18.09.2023 – „Spawacz metodą MAG 135”
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
18.08.2023 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń dla VI EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu 4 szkoleń/kursów dla 16 osób – uczestników projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
Część I. „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
Część II. „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera”
Część III. „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”
Część IV. „Spawacz metodą MAG 135”
do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55, – cześć: I, II, III
- Studium Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych s.c. 27-400 Ostrowiec Św., osiedle Słoneczne 14- cześć: IV
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
10.08.2023 Informacja z wyboru ofert na realizację POŚREDNICTWA PRACY/TRENINGU PRACY dla VI EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na przeprowadzeniu POŚREDNICTWA PRACY/TRENINGU PRACY oraz na rzecz dla 16 uczestników/czek projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
do realizacji szkoleń został wybrany Wykonawca : Pan Damian Ścibisz
O terminie i czasie realizacji wsparcia Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
10.08.2023 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń/ kursów dla 16 uczestników/czek projektu – VI edycja – dodatkowa grupa
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 4 szkoleń/kursów dla 16 uczestników/czek projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/169758
31.07.2023 Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie POŚREDNICTWA PRACY/TRENINGU PRACY na rzecz 16 osób UP – VI EDYCJA
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na przeprowadzeniu POŚREDNICTWA PRACY/TRENINGU PRACY na rzecz dla 16 uczestników/czek projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/168468
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
19.07.2023 Informacja z wyboru ofert na realizację INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO dla VI EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na przeprowadzeniu INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO oraz na rzecz dla 16 uczestników/czek projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
do realizacji szkoleń został wybrany Wykonawca : Pani Karolina Smolik
O terminie i czasie realizacji wsparcia Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
11.07.2023 Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO na rzecz 16 osób UP – VI EDYCJA
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na przeprowadzeniu INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO oraz na rzecz dla 16 uczestników/czek projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/166090
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
26.06.2023 r. – Rozpoczynamy rekrutację do VI EDYCJI Projektu – DODATKOWA GRUPA
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie
NABÓR – VI EDYCJA – DODATKOWA GRUPA
„KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE”
Dokumenty do pobrania:
REGULAMIN PROJEKTU_I_REKRUTACJI – VI EDYCJA
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY-VI EDYCJA
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OŚWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OŚWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Do powyższych dokumentów należy obligatoryjnie dołączyć:
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ I ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW !
01.06.2023 Pierwsze umowy staży zawodowych- V EDYCJA – DODATKOWA GRUPA – podpisane
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy realizację „STAŻY ZAWODOWYCH”. Na podstawie podpisanej trójstronnej umowy stażowej pierwsi UP rozpoczęli staże zawodowe.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
22.05.2023 Informacja dotycząca staży zawodowych- V EDYCJA – DODATKOWA GRUPA
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w przypadku zamiaru podjęcia stażu zawodowego należy dostarczyć do Pośrednika/Trenera Pracy lub do biura projektu dokument „Skierowanie na staż” podpisany przez Firmę przyjmującą na staż”. Na podstawie powyższego zostanie przygotowana trójstronna umowa stażowa wraz z wymaganymi załącznikami
O terminie popisania umowy stażowej Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
11.05.2023 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – V EDYCJA – II spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż w dniach 13.05. -22.05.2023 r. będzie realizowany kolejny etap projektu t.j. Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – II spotkanie – V EDYCJA – dodatkowa grupa
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
14.04.2023 Informacja o terminach realizacji szkoleń – V edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację szkoleń:
17.04.2023 – 18.05.2023 – „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
17.04.2023 – 23.05.2023 – „Sprzedawca – magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka widłowego”
17.04.2023 – 23.05.2023 – „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera”
17.04.2023 – 08.05.2023 „Operator koparko – ładowarki klasa III”
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
05.04.2023 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – V EDYCJA – I spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż w dniach 11.04. -15.04.2023 r. będzie realizowany kolejny etap projektu t.j. Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – I spotkanie – V EDYCJA – dodatkowa grupa
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
12.04.2023 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń dla V EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu 4 szkoleń/kursów dla 13 osób – uczestników projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
Część I. „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
Część II. „Sprzedawca – magazynier z obsługą kasy fiskalnej i wózka widłowego”
Część III. „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera”
Część IV. „Operator koparko – ładowarki klasa III”
do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55, – cześć: I,
- Studium Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych s.c. 27-400 Ostrowiec Św., osiedle Słoneczne 14- cześć: II, III
- Ośrodek Szkolenia Kierowców PRIMO Renata Gawron 27-400 Ostrowiec Św., ul. Sandomierska 26 A – cześć: IV
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
03.04.2023 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń/ kursów dla 13 uczestników/czek projektu – V edycja – dodatkowa grupa
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 4 szkoleń/kursów dla 13 uczestników/czek projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/153178
31.03.2023 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA VIII ( V edycja UP)
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. VIII (V edycja). Poniżej harmonogram realizacji zajęć
Grupa VIII :
dzień 1: 04.04.2023 w godzinach od 12.30 do 18.45
dzień 2: 06.04.2023 w godzinach od 12.30 do 18.45
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św. (górny pasaż)
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
30.03.2023 r. Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO – V EDYCJA – dodatkowa grupa
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 30.03.2023 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO (V EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż)
Serdecznie zapraszamy!
24.03.2023 r. Rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD – V EDYCJA – dodatkowa grupa
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 24.03.2023 rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD (V EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM.
Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
09.03.2023 Informacja z wyboru ofert na realizację INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO dla V EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na przeprowadzeniu INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO oraz na rzecz dla 13 uczestników/czek projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
do realizacji szkoleń został wybrany Wykonawca : Pani Karolina Smolik
O terminie i czasie realizacji wsparcia Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
01.03.2023 Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO na rzecz 13 osób UP – V EDYCJA
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na przeprowadzeniu INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO INDYWIDUALNEGO oraz na rzecz dla 13 uczestników/czek projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148526
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
28.02.2023 r. – Rozpoczynamy rekrutację do V EDYCJI Projektu – DODATKOWA GRUPA
Informujemy, iż z dniem 01.03.2023 r. rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie
NABÓR – V EDYCJA – DODATKOWA GRUPA
„KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE”
Dokumenty do pobrania:
REGULAMIN PROJEKTU_I_REKRUTACJI – V EDYCJA
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY-V EDYCJA
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OŚWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OŚWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Do powyższych dokumentów należy obligatoryjnie dołączyć:
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ I ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW !
12.12.2022 Pierwsze umowy staży zawodowych- IV EDYCJA – DODATKOWA GRUPA – podpisane
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy realizację „STAŻY ZAWODOWYCH”. Na podstawie podpisanej trójstronnej umowy stażowej pierwsi UP rozpoczęli staże zawodowe.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
09.12.2022 Informacja dotycząca staży zawodowych- IV EDYCJA – DODATKOWA GRUPA
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w przypadku zamiaru podjęcia stażu zawodowego należy dostarczyć do Pośrednika/Trenera Pracy lub do biura projektu dokument „Skierowanie na staż” podpisany przez Firmę przyjmującą na staż”. Na podstawie powyższego zostanie przygotowana trójstronna umowa stażowa wraz z wymaganymi załącznikami
O terminie popisania umowy stażowej Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
03.12.2022 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – IV EDYCJA – II spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż w dniach 03.12. – 09.12.2022 r. będzie realizowany kolejny etap projektu t.j. Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – II spotkanie – IV EDYCJA – dodatkowa grupa
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
04.11.2022 Informacja o rozpoczęciu szkoleń – IV edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację szkoleń:
04.11.2022 – „Operator koparko-ładowarki kl.III ”
07.11.2022 – „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”
08.11.2022 – „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”
08.11.2022 – „Opiekun/ka dziecięca”
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
02.11.2022 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń dla IV EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu 4 szkoleń/kursów dla 16 osób – uczestników projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
Część I. „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”
Część II. „Opiekun/ka dziecięca”
Część III. „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”
Część IV. „Operator koparko – ładowarki klasa III” do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55, – cześć: I, II, III
- Ośrodek Szkolenia Kierowców PRIMO Renata Gawron z siedzibą 27-400 Ostrowiec Św., ul. Sandomierska 26 A – cześć: IV
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
25.10.2022 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA VII ( IV edycja UP)
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. VII (IV edycja). Poniżej harmonogram realizacji zajęć
Grupa VII :
dzień 1: 02.11.2022 w godzinach od 12.30 do 18.45
dzień 2: 03.11.2022 w godzinach od 8.00 do 14.15
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św. (górny pasaż)
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
24.10.2022 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – IV EDYCJA – I spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 24.10.2022 r. rozpoczynamy realizację kolejnego etapu projektu t.j.
Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – I spotkanie – IV EDYCJA – dodatkowa grupa
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
20.10.2022 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń/ kursów dla 16 uczestników/czek projektu – IV edycja – dodatkowa grupa
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 4 szkoleń/kursów dla 16 uczestników/czek projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/131468
17.10.2022 r. Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO – IV EDYCJA – dodatkowa grupa
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17.10.2022 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO (IV EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż)
Serdecznie zapraszamy!
03.10.2022 r. Rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD – IV EDYCJA – dodatkowa grupa
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 03.10.2022 rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD (IV EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM.
Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
15.09.2022 r. – Rozpoczynamy rekrutację do IV EDYCJI Projektu – DODATKOWA GRUPA
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie – NABÓR – IV EDYCJA – DODATKOWA GRUPA
„KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE”
Dokumenty do pobrania:
REGULAMIN PROJEKTU_I_REKRUTACJI – DODATKOWA GRUPA
ZALACZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY-DODATKOWA GRUPA
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OŚWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OŚWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Do powyższych dokumentów należy obligatoryjnie dołączyć:
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ I ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW !
22.04.2022 Informacja dotycząca staży zawodowych- III EDYCJA
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w przypadku zamiaru podjęcia stażu zawodowego należy dostarczyć do Pośrednika/Trenera Pracy lub do biura projektu dokument „Skierowanie na staż” podpisany przez Firmę przyjmującą na staż”. Na podstawie powyższego zostanie przygotowana trójstronna umowa stażowa wraz z wymaganymi załącznikami
O terminie popisania umowy stażowej Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
24.03.2022 Kontynuujemy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – II EDYCJA – III spotkanie i III edycja II spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż kontynuujemy realizację Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – II spotkanie dla II edycji UP
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
10.03.2022 Informacja o rozpoczęciu szkoleń – III edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację szkoleń:
14.03.2022 – „Kadry i płace”
10.03.2022 – „Stylizacja i przedłużanie paznokci”
14.03.2022 – „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
17.03.2022 – „Pracownik biurowy z elementami RODO- Recepcjonista z obsługą komputera”
10.03.2022 – „Sprzedawca – magazynier z obsługą wózka widłowego”
10.03.2022 – „Operator koparko – ładowarki klasa III”
11.03.2022 – „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK” 14.03.2022 – „Florystka”
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
07.03.2022 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń dla III EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu 9 szkoleń/kursów dla 24 osób – uczestników projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
Część I. „Kadry i płace”
Część II. „Stylizacja i przedłużanie paznokci”
Część III. „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
Część IV. „Pracownik biurowy z elementami RODO- Recepcjonista z obsługą komputera”
Część V. „Wózek widłowy WJO I”
Część VI. „Sprzedawca – magazynier z obsługą wózka widłowego”
Część VII. „Operator koparko – ładowarki klasa III”
Część VIII. „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK” Część IX. „Florystka”
do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
- Studium Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych s.c. z siedzibą 27-400 Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 – cześć: V, VI
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55, – cześć: I, II, III, IV, VIII, IX
- Ośrodek Szkolenia Kierowców PRIMO Renata Gawron z siedzibą 27-400 Ostrowiec Św., ul. Sandomierska 26 A – cześć: VII
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
03.03.2022 Rozpoczynamy realizację Warsztatów Poszukiwania Pracy – III edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. V i VI (III edycja).
Poniżej harmonogram realizacji zajęć
Grupa V : 03.03.2022 – 04.03.2022 w godzinach od 8.00 do 14.15
Grupa VI : 03.03.2022 – 04.03.2022 w godzinach od 14.15 do 20.15 M
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św. (górny pasaż)
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
24.02.2022 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń/ kursów dla uczestników/czek projektu – III edycja
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 9 szkoleń/kursów dla uczestników projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia.
Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/95418
31.01.2022 r. Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO – III EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 31.01.2022 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO (III EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
03.01.2022 r. Rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD – III EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 03.01.2022 rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD (III EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
08.11.2021 r. – Rozpoczynamy rekrutację do III EDYCJI Projektu
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie – NABÓR – III EDYCJA
„KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE”
Dokumenty do pobrania: REGULAMIN PROJEKTU_I_REKRUTACJI
ZALACZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OŚWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OŚWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Do powyższych dokumentów należy obligatoryjnie dołączyć:
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ I ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW !
22.10.2021 Informacja dotycząca staży zawodowych- II EDYCJA
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w przypadku zamiaru podjęcia stażu zawodowego należy dostarczyć do Pośrednika/Trenera Pracy lub do biura projektu dokument „Skierowanie na staż” podpisany przez Firmę przyjmującą na staż”. Na podstawie powyższego zostanie przygotowana trójstronna umowa stażowa wraz z wymaganymi załącznikami
O terminie popisania umowy stażowej Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
18.10.2021 Kontynuujemy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – II EDYCJA – II spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż kontynuujemy realizację Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – II spotkanie dla II edycji UP O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
23.09.2021 Informacja o rozpoczęciu szkoleń – II edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację szkoleń:
23.09.2021 – „Spawacz metodą TIG – 141”
24.09.2021 – „Sprzedawca – magazynier z obsługą wózka widłowego”
24.09.2021 – „Sprzedawca z prawem jazdy kat B”
27.09.2021 – „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
04.10.2021 – „Kucharz” 04.10.2021 – „Pomoc kuchenna z uprawnieniami SEP do 1 kV”
12.10.2021 – „Stylizacja i przedłużanie paznokci”
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
16.09.2021 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń dla II EDYCJI
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu 9 szkoleń/kursów dla 24 osób – uczestników projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
Część I. „Pracownik biurowy – Recepcjonista z obsługą komputera”
Część II. „Sprzedawca – magazynier z obsługą wózka widłowego”
Część III. „Sprzedawca z obsługą komputera”
Część IV. „Sprzedawca z prawem jazdy kat B” Część V. „Kucharz”
Część VI. „Pomoc kuchenna z uprawnieniami SEP do 1 kV”
Część VII. „Kadry i płace”
Część VIII. „Spawacz metodą TIG – 141”
Część IX. „Stylizacja i przedłużanie paznokci”
do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55, – cześć: I, II, III, IV, V, VI, VII, IX
Studium Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych s.c 27-400 Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 – cześć: VIII
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura. Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
03.09.2021 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA III i IV ( II edycja UP)
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. III i IV (II edycja). Poniżej harmonogram realizacji zajęć
Grupa III : 07.09.2021 – 08.09.2021 w godzinach od 8.30 do 14.25
Grupa IV : 09.09.2021 – 10.09.2021 w godzinach od 8.30 do 14.25
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św. (górny pasaż)
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
02.09.2021 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń/ kursów dla uczestników/czek projektu – II edycja
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 9 szkoleń/kursów dla uczestników projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia.
Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/67515
01.09.2021 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – II EDYCJA – I spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 01.09.2021 r. rozpoczynamy realizację kolejnego etapu projektu t.j. Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – I spotkanie – II EDYCJA O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
30.08.2021 r. Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO – II EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 30.08.2021 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO (II EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
14.08.2021 r. Rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD – II EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 14.08.2021 rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD (II EDYCJA) w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
28.07.2021 Informacja dotycząca staży zawodowych- I EDYCJA
Szanowni/e Uczestnicy/czki Projektu! informujemy, iż w przypadku zamiaru podjęcia stażu zawodowego należy dostarczyć do Pośrednika/Trenera Pracy lub do biura projektu dokument „Skierowanie na staż” podpisany przez Firmę przyjmującą na staż”. Na podstawie powyższego zostanie przygotowana trójstronna umowa stażowa wraz z wymaganymi załącznikami
O terminie popisania umowy stażowej Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
15.07.2021 Kontynuujemy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – I EDYCJA – II spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż kontynuujemy realizację Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – II spotkanie dla I edycji UP
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
01.07.2021 r. – Rozpoczynamy rekrutację do II EDYCJI Projektu
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie – NABÓR – II EDYCJA
„KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE”
Dokumenty do pobrania:
REGULAMIN PROJEKTU_I_REKRUTACJI
ZALACZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OŚWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OŚWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Do powyższych dokumentów należy obligatoryjnie dołączyć:
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ I ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW !
28.06.2021 Informacja o rozpoczęciu szkoleń – I edycja
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację szkoleń
01.07.2021 – Sprzedawca- magazynier z obsługą wózka widłowego
01.07.2021 – Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego + obsługa komputera
05.07.2021 – operator koparko-ładowarki
06.07.2021 – Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych z uprawnieniami SEP do 1 kV
07.07.2021 – Pomoc kuchenna z uprawnieniami SEP do 1 kV
10.07.2021 – Stylizacja i przedłużanie rzęs
12.07.2021 – Kucharz
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
22.06.2021 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku rozstrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu 7 szkoleń/kursów dla 24 osób – uczestników projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia
Część I. „Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych z uprawnieniami SEP do 1 kV”
Część II. „Sprzedawca – magazynier z obsługą wózka widłowego”
Część III. „Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego + obsługa komputera”
Część IV. „Kucharz”
Część V. „Pomoc kuchenna z uprawnieniami SEP do 1 kV”,
Część VI. „Operator koparko – ładowarki klasa III”
Część VII. „Stylizacja i przedłużanie rzęs (metoda 1:1, metoda 2:1/3:1)”
do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55, – cześć: I, II, III, IV, V, VII
Ośrodek Szkolenia PRIMO Renata Gawron 27-400 Ostrowiec Św., ul. Sandomierska 26 A – cześć: VI
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
07.06.2021 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń/ kursów dla uczestników/czek projektu
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 szkoleń/kursów dla uczestników projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „KWALIFIKACJE – AZYMUT- ZATRUDNIENIE” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.01 Wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej 29 roku życia pozostających bez zatrudnienia.
Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/52531
24.05.2021 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA I i II
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. I i II (I edycja). Poniżej harmonogram realizacji zajęć harmonogram: WARSZTATY POSZUKIWANIA PRACY_I edycja
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
18.05.2021 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 18.05.2021 r. rozpoczynamy realizację kolejnego etapu projektu t.j. Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – I spotkanie
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
12.05.2021 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY oraz usługi cateringowej w formie obiadu serwowanego – II danie
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi przeprowadzenia :WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY
ROZEZNANIE CENOWE _WARSZTATY_POSZUKIWANIA_PRACY
ROZEZNANIE CENOWE _CATERING_cieply posiłek
realizowanych na rzecz Uczestników/czek Projektu „KWALIFIKACJE -AZYMUT-ZATRUDNIENIE”
07.05.2021 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie POŚREDNICTWA PRACY/TRENINGU PRACY
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi przeprowadzenia : POŚREDNICTWA PRACY/TRENINGU PRACY
ROZEZNANIE CENOWE _POSREDNIK_PRACY
realizowanych na rzecz Uczestników/czek Projektu „KWALIFIKACJE -AZYMUT-ZATRUDNIENIE”
19.04.2021 r. Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 23.03.2021 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
23.03.2021 r. Rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 23.03.2021 rozpoczynamy realizację IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD w formie indywidualnych spotkań z DORADCĄ ZAWODOWYM. Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: – CBPK Sp. z o. o Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż) – grupa powiat ostrowiecki
Serdecznie zapraszamy!
16.03.2021 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi przeprowadzenia : IDENTYFIKACJI POTRZEB I PREDYSPOZYCJI WRAZ Z UTWORZENIEM IPD oraz PORADNICTWA ZAWODOWEGO
dla Uczestników/czek Projektu „KWALIFIKACJE -AZYMUT-ZATRUDNIENIE”
02.03.2021 r. – Rozpoczynamy rekrutację do I EDYCJI Projektu
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie – NABÓR – I EDYCJA
„KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE”
Dokumenty do pobrania:
REGULAMIN PROJEKTU_I_REKRUTACJI
ZALACZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OŚWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OŚWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Do powyższych dokumentów należy obligatoryjnie dołączyć:
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ I ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW !
01.03.2021 r. – Zapraszamy do udziału w projekcie
Szanowni Państwo ! informujemy, iż Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. realizuje projekt pn.: „KWALIFIKACJE – AZYMUT – ZATRUDNIENIE” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest wzrost aktywności zawodowej i zatrudnienia wśród osób znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, które poszukują zatrudnienia oraz poprawa sytuacji zawodowej osób pracujących u 72 osób (42K/30M) stanowiących grupę docelową, poprzez wdrożenie zindywidualizowanych i kompleksowych działań w terminie od 01.03.2021 do 30.09.2022, które przyczynią się do wzrostu efektywności zawodowej i zatrudnieniowej Uczestników Projektu. Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych i biernych zawodowo, które zamieszkują na obszarze woj. świętokrzyskiego w rozumieniu przepisów KC tj. powiat i miasto: Ostrowiec Św., powyżej 29 roku życia i więcej. Grupę docelową stanowi 72 osoby (42K/30M), – *) os.bezrobotne (w tym zarejestrowane w PUP/MUP jako bezrobotne), *) poszukujące pracy (pozostające bez zatrudnienia) lub bierne zawodowo zwłaszcza te znajdujące się w szczególnie trudnej sytuacji na ryku pracy, z czego:
- 85% (36K/25M) osoby bezrobotne
- 15% (6K/5M) bierne zawodowo
- min. 30% UP (13K/9M) będą stanowić osoby bezrobotne, poszukujące pracy (pozostające bez zatrudnienia) lub bierne zawodowe (w tym zarejestrowane w PUP/MUP jako bezrobotne), które utraciły zatrudnienie po 01.03.2020 wskutek COVID-19
- min 20% (9K/6M) osoby po 50 roku życia
- max.20% (6M) bezrobotni mężczyźni w wieku 30-49 lat, nie należący do poniższych grup
-min. 13% (6K/4M) osoby z niepełnosprawnością -min. 20% ( 9K/6M)os długotrwale bezrobotne -min. 70% – 21 mężczyzn i min. 60% – 25 kobiet z niskim wykształceniem max. ponadgimnazjalnym W ramach projektu przewidziano trzy edycje rekrutacji po średnio 24 osób każda, w tym:
- I edycja (03-04.2021),
- II edycja (06-07.2021),
- III edycja (11-12.2021)
Okres realizacji projektu: 01.03.2021 – 30.09.2022