25.11.2020 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 6 szkoleń/ kursów dla uczestników/czek projektu – II EDYCJA
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6 szkoleń/kursów dla II EDYCJI uczestników Projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie (projekty konkursowe), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020
Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/18764
09.11.2020 Zakończyliśmy cykl Warsztatów Kompetencji Społecznych dla 3 grup uczestników/czek projektu – II EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 09.11.2020 r. zakończyliśmy realizację kolejnego etapu projektu t.j.
Warsztaty Kompetencji Społecznych.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o dostarczaniu do Biura Projektu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
29.10.2020 Zmiana terminów realizacji Warsztatów Kompetencji Społecznych dla III grupy uczestników/czek projektu – II EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 29.10.2020 r. ulega zmianie harmonogram realizacji Warsztatów Kompetencji Społecznych dla III grupy (Ostrowiec Św. ) t.j.
ZMIANA_III_GR_harmonogram zajec-OSTROWIEC_II_EDYCJA
29.09.2020 Rozpoczynamy cykl Warsztatów Kompetencji Społecznych dla 3 grup uczestników/czek projektu – II EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 29.09.2020 r. rozpoczynamy realizację kolejnego etapu projektu t.j.
Warsztaty Kompetencji Społecznych.
Poniżej przedstawiamy harmonogram zajęć dla poszczególnych grup:
I_GR_harmonogram zajec-OSTROWIEC_II
II_GR_harmonogram zajec-BALTOW_II
III_GR_harmonogram zajec-OSTROWIEC_II
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
17.08.2020 Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO I ZAWODOWEGO – II edycja
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 17.08.2020 rozpoczynamy realizację :
PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO w formie indywidualnych spotkań z PSYCHOLOGIEM
oraz
PORADNICTWA ZAWODOWEGO w formie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym.
Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż)
Serdecznie zapraszamy!
17.07.2020 r. Rozpoczynamy działania rekrutacyjne do II EDYCJI Projektu
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie (II EDYCJA)
„AKTYWNA INTEGRACJA = LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
DOKUMENTY DO POBRANIA:
REGULAMIN PROJEKTU I REKRUTACJI
ZAŁACZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OSWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OSWIADCZENIE KANDYDATA DO PROJEKTU
ZAŁĄCZNIK NR 4 – OSWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
Serdecznie zapraszamy !!!!!
Formularze rekrutacyjne przyjmowane są w biurze projektu mieszczącym się pod adresem :
CBPK Sp. z o. o. osiedle Słoneczne 14 (górny pasaż), 27-400 Ostrowiec Św.
15.07.2020 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA III
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. III.
Warsztaty odbędą się w dniach 16.07.2020 i 17.07.2020 w godz. 9.00-14.55
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
14.07.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia „Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych”
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 07.07.2020 zakończyliśmy realizację szkoleń „Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych”.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
07.07.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkoleń „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK” oraz „GLAZURNIK”
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 07.07.2020 zakończyliśmy realizację szkoleń „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK” oraz „GLAZURNIK”.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
01.07.2020 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA II
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. II.
Warsztaty odbędą się w dniach 01.07.2020 i 02.07.2020 w godz. 9.00-14.55
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
30.06.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia KUCHARZ
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 30.06.2020 zakończyliśmy realizację szkolenia KUCHARZ.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
29.06.2020 Informacja o rozpoczęciu kolejnego etapu realizacji projektu : STAŻE ZAWODOWE
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 29.06.2020 rozpoczynamy realizację zadania pn.: STAŻE ZAWODOWE.
Zapraszamy wszystkich Uczestników/czek do Biura Projektu i Pośrednika Pracy/Trenera pracy po odbiór druków „Skierowanie na staż”
27.06.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia SPRZEDAWCA z prawem jazdy kat B
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 27.06.2020 zakończyliśmy realizację szkolenia SPRZEDAWCA z prawem jazdy kat B.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
24.06.2020 Informacja o rozpoczęciu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY” – GRUPA I
Uprzejmie informujemy, iż rozpoczynamy realizację dwudniowych WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY -GR. I.
Warsztaty odbędą się w dniach 24.06.2020 i 25.06.2020 w godz. 9.00-14.55
Miejsce realizacji : Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
23.06.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia SPRZEDAWCA – MAGAZYNIER z obsługą wózka widłowego
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 23.06.2020 zakończyliśmy realizację szkolenia SPRZEDAWCA – MAGAZYNIER z obsługą wózka widłowego.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
22.06.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia OPERATOR ŁADOWARKI JEDNONACZYNIOWEJ KL. III + KL. I
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 22.06.2020 zakończyliśmy realizację szkolenia OPERATOR ŁADOWARKI JEDNONACZYNIOWEJ KL. III + KL. I.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
20.06.2020 Kontynuujemy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy – II spotkanie
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 22.06.2020 r. odbędą się kolejne spotkania z Pośrednikiem Pracy/Trenerem Pracy
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
19.06.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia PRACOWNIK BIUROWY
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 19.06.2020 zakończyliśmy realizację szkolenia PRACOWNIK BIUROWY
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
16.06.2020 Informacja o zakończeniu realizacji szkolenia OPERATOR KOPARKO ŁADOWARKI KL. III
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 16.06.2020 zakończyliśmy realizację szkolenia OPERATOR KOPARKO ŁADOWARKI KL. III .
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o rozliczeniu kosztów dojazdu. Niezbędne dokumenty należy złożyć w Biurze Projektu.
04.06.2020 Informacja o rozpoczęciu szkoleń „Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych” oraz „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK”
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 08.06.2020 rozpoczynamy realizację szkoleń Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych oraz Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK .
Poniżej zamieszczamy harmonogram zajęć :
Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK
Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu
03.06.2020 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi przeprowadzenia :
WARSZTATÓW POSZUKIWANIA PRACY
ZAPYTANIE CENOWE _WARSZTATY POSZUKIWANIA_PRACY
ZALACZNIKI_ZAPYTANIE CENOWE _wersja edytowalna
Zapraszamy do składania ofert
01.06.2020 Informacja o zmianie w harmonogramie realizacji szkolenia KUCHARZ
Uprzejmie informujemy, iż nastąpiła zmiana realizacji szkolenia KUCHARZ. Poniżej zamieszczamy aktualny harmonogram zajęć :
KUCHARZ_AKTUALIZACJA_HARMONOGRAMU
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
29.05.2020 Informacja o rozpoczęciu szkolenia pn.: GLAZURNIK
Informujemy, iż od dnia 03.06.2020 rozpoczynamy realizację szkolenia GLAZURNIK. Poniżej zamieszczamy harmonogram zajęć :
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
28.05.2020 Informacja o rozpoczęciu szkolenia PRACOWNIK BIUROWY
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 28.05.2020 rozpoczynamy realizację szkolenia PRACOWNIK BIUROWY. Poniżej zamieszczamy harmonogram zajęć :
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
27.05.2020 Informacja o rozpoczęciu szkoleń Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. I (moduł kl.III + kl.I ) oraz OPERATOR KOPARKO ŁADOWARKI KL. III
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 27.05.2020 rozpoczynamy realizację szkoleń Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. I (moduł kl.III + kl.I ) oraz OPERATOR KOPARKO ŁADOWARKI KL. III .
Poniżej zamieszczamy harmonogram zajęć :
Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. I (moduł kl.III + kl.I )
OPERATOR KOPARKOŁADOWARKI KL. III
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
26.05.2020 Informacja o rozpoczęciu szkoleń „SPRZEDAWCA – MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKA WIDŁOWEGO” oraz „SPRZEDAWCA Z PRAWEM JAZDY KATEGORII B.”
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 26.05.2020 rozpoczynamy realizację szkoleń SPRZEDAWCA – MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKA WIDŁOWEGO oraz SPRZEDAWCA Z PRAWEM JAZDY KATEGORII B.”
Poniżej zamieszczamy harmonogramy zajęć :
SPRZEDAWCA_z obsługą wózka widłowego
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
20.05.2020 Informacja o rozpoczęciu szkolenia KUCHARZ
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 20.05.2020 rozpoczynamy realizację szkolenia KUCHARZ. Poniżej zamieszczamy harmonogram zajęć :
HARMONOGRAM SZKOLENIA „KUCHARZ”
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
05.03.2020 Informacja z wyboru ofert na realizację szkoleń
Uprzejmie informujemy, iż w wyniku roztrzygniętego postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotem , którego był zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 9 szkoleń/kursów dla 31 osób – uczestników projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” (podział zamówienia na 9 części)
do realizacji szkoleń zostali wybrani Wykonawcy :
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach z siedzibą 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55,
cześć I : „Pracownik gospodarczy z aranżacją terenów zielonych”
część II : „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych – siostra PCK”
część V: „Kucharz”
część VIII: „Glazurnik”
cześć IX: „Pracownik biurowy”
Studium Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych s.c. z siedzibą 27-400 Ostrowiec Św., osiedle Słoneczne 14
cześć III: „Sprzedawca – magazynier z obsługą wózka widłowego”
część IV: „Sprzedawca z prawem jazdy kat B”
Ośrodek Szkolenia PRIMO Renata Gawron z siedzibą 27-400 Ostrowiec Św., ul. Sandomierska 26 A
cześć VI: „Operator koparko – ładowarki klasa III”
część VII: „Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III i kl. I”
O terminie i czasie realizacji szkoleń Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowani telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
27.02.2020 Rozpoczynamy realizację Pośrednictwa Pracy/Treningu Pracy
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 27.02.2020 r. rozpoczynamy realizację kolejnego etapu projektu t.j.
Pośrednictwo Pracy/Trening Pracy – I spotkanie
O terminie i czasie spotkań Uczestniczy/Uczestniczki Projektu zostaną poinformowanie telefonicznie przez pracownika biura.
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
25.02.2020 Zmiana zapytania ofertowego na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń/ kursów dla uczestników/czek projektu
Szanowni Państwo,
W Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy w części nr VII t.j. Przeprowadzanie szkolenia „Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III i klasa I” omyłkowo wpisano liczbę Uczestników „5”. Zgodnie z zapytaniem ofertowym winno być „ 2” osoby. W związku z tym prosimy o naniesienie zmiany w Załączniku nr 1 – część VII- dotyczącą prawidłowej liczby osób.
Biorąc powyższe pod uwagę, CBPK Sp. z o.o. wydłuża termin składania ofert do końca dnia 03.03.2020 r.
Zmiana Zapytania ofertowego dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1234406
21.02.2020 Zapytanie ofertowe na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń/ kursów dla uczestników/czek projektu
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu 9 szkoleń/kursów dla uczestników projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie (projekty konkursowe), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020
Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1234406
13.02.2020 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu POŚREDNICTWA PRACY / TRENINGU PRACY
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi przeprowadzenia :
POŚREDNICTWA PRACY / TRENINGU PRACY
ZAPYTANIE CENOWE _POSREDNICTWO PRACY_TRENER PRACY
ZALACZNIKI _POSREDNICTWO PRACY_TRENER PRACY
Zapraszamy do składania ofert
03.02.2020 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie usługi polegającej na zorganizowaniu noclegu, wyżywienia oraz transportu w ramach wizyt studyjnych dla łącznej liczby 68 osób (17 osób w ramach każdej z 4 wizyt)
Zapraszamy Wykonawców do złożenia odpowiedzi na rozeznanie cenowe prowadzone przez Partnera Projektu Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „KRZEMIENNY KRĄG” .
Bliższe informacje zamieszczone są na stronie : http://www.krzemiennykrag.info/2020/02/rozeznanie-cenowe-na-przeprowadzenie-uslugi/
21.01.2020 Rozpoczynamy cykl Warsztatów Kompetencji Społecznych dla 3 grup uczestników/czek projektu – I EDYCJA
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 21.01.2020 r. rozpoczynamy realizację kolejnego etapu projektu t.j.
Warsztaty Kompetencji Społecznych.
Poniżej przedstawiamy harmonogram zajęć dla poszczególnych grup:
harmonogram zajec-BALTOW_GR. I
harmonogram zajec-OSTROWIEC_GR. II
harmonogram zajec-OSTROWIEC_GR. III
Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu przypominamy o pobraniu wniosków o zwrot kosztów dojazdu.
10.01.2020 Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie cyklu warsztatów Kompetencji Społecznych dla 6 grup uczestników/czek projektu
Zapraszamy do składania ofert na realizację usługi polegającą na przeprowadzeniu cyklu warsztatów Kompetencji Społecznych dla 6 grup uczestników projektu udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie (projekty konkursowe), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020
Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1226626
08.01.2020 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie USŁUGI CATERINGOWEJ w formie serwowanego obiadu – ciepły posiłek (II danie)
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi cateringowej w formie serwowanego obiadu – ciepły posiłek (II danie) :
ZAPYTANIE CENOWE _CATERING_EFS
ZAPYTANIE CENOWE _CATERING_ZALACZNIKI
Usługa realizowana na rzecz Uczestników/czek Projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
07.01.2020 Zakończenie realizacji PORADNICTWA ZAWODOWEGO
Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym zakończyliśmy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO w formie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym.
03.01.2020 Zakończenie realizacji PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO
W dniu dzisiejszym zakończyliśmy realizację PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO w formie indywidualnych spotkań z PSYCHOLOGIEM.
26.11.2019 Uroczyste podpisanie umowy na realizację projektu „AKTYWNA INTEGRACJA = LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym Marszałek Andrzej Bętkowski oraz wicemarszałek Renata Janik w obecności radnej Sejmiku Województwa Magdaleny Zieleń oraz Prezes Zarządu Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. Sylwia Barańska – podpisali umowę na dofinansowanie projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
21.11.2019 Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 25.11.2019 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA ZAWODOWEGO w formie indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym.
Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż)
Serdecznie zapraszamy!
16.11.2019 Rozpoczynamy realizację PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 19.11.2019 rozpoczynamy realizację PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO w formie indywidualnych spotkań z PSYCHOLOGIEM.
Terminy spotkań indywidualnych ustali z Państwem telefonicznie pracownik projektu.
Miejsce realizacji: Ostrowiec Św., os. Słoneczne 14 (górny pasaż)
Serdecznie zapraszamy!
06.11.2019 Rozeznanie cenowe na przeprowadzenie INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO oraz INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA ZAWODOWEGO
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. kierując się zasadą efektywnego zarządzania finansami oraz zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości oraz zgodnie z Podrozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 roku. zwraca się do Państwa z prośbą o dokonanie wyceny rynkowej usługi przeprowadzenia :
INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO
ROZEZNANIE CENOWE INDYWIDUALNE PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE
ZAŁACZNIKI-poradnictwo psychologiczne – wersja edytowalna
oraz
INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA ZAWODOWEGO
ZAPYTANIE CENOWE _DORADCA_ZAWODOWY
ZAŁACZNIKI-poradnictwo zawodowe – wersja edytowalna
realizowanych na rzecz Uczestników/czek Projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
05.11.2019 Informacja z wyboru ofert
Poniżej przedstawiamy informację z wyboru ofert złożonych na ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/CBPK/10/EFS-24/2019 z dnia 22.10.2019 r. opublikowanego w dniu 23.10.2019 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY_MENTOR
23.10.2019 Zapytanie ofertowe na świadczenie usług mentorskich
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest świadczenie usług mentorskich w podziale na :
Część I. Mentor świadczący usługi na terenie powiatu ostrowieckiego , teren wiejski gminy Bałtów
Część II. Mentor świadczący usługi na terenie powiatu ostrowieckiego , teren wiejski gminy Bodzechów
Część III. Mentor świadczący usługi na terenie powiatu ostrowieckiego , teren wiejski gminy Ćmielów
o charakterze wsparcia mentorskiego udzielanego Uczestnikom/Uczestniczkom Projektu „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie (projekty konkursowe), Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020
ZAPYTANIE OFERTOWE Z ZAŁĄCZNIKAMI
Zapytanie ofertowe dostępne jest również na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
21.10.2019 r. Rozpoczynamy działania rekrutacyjne
Informujemy, iż rozpoczynamy nabór osób chętnych do wzięcia udziału w projekcie
„AKTYWNA INTEGRACJA = LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”
DOKUMENTY DO POBRANIA:
REGULAMIN PROJEKTU I REKRUTACJI
ZAŁACZNIK NR 1 – FORMULARZ REKRUTACYJNY
ZAŁĄCZNIK NR 2 – OSWIADCZENIE o przetwarzaniu danych osobowych
ZAŁĄCZNIK NR 3 – OSWIADCZENIE KANDYDATA DO PROJEKTU
ZAŁĄCZNIK NR 4 – OSWIADCZENIE o niekorzystaniu z tego samego typu wsparcia
17.10.2019 r. Zapraszamy do udziału w projekcie
Szanowni Państwo !,
informujemy, iż Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o. o. w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania „Krzemienny Krąg” realizuje projekt pn.: „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem projektu jest wzrost aktywności zawodowej i społecznej oraz zwiększonej skuteczności w podjęciu zatrudnienia u 60 osób (32K i 28M) stanowiących grupę docelową, poprzez wdrożenie zindywidualizowanych i kompleksowych działań w ramach aktywnej integracji społecznej i zawodowej w terminie od 01.10.2019 do 30.06.2021, które przyczynią się do wzrostu efektywności społecznej i zatrudnieniowej Uczestników Projektu.
Grupę docelową stanowi 60 osób (32K/28M), z czego:
-70% (22K/20M) osób bezrobotnych.
-30% (10K/8M) osób biernych zawodowych
-min. 20% (6K/6M) osób niepełnosprawnych
-min. 20% (6K/6M) osób w wieku 50+
-min. 90% – 25 M i min. 40% – 13 – K z niskim wykształceniem max. ponadgimnazjalnym
Uczestnicy Projektu to osoby dorosłe w wieku aktywności zawodowej, które są klientami GOPS Bałtów, GOPS Bodzechów, OPS Ćmielów ze względu na ubóstwo, bezrobocie, niepełnosprawność.
Okres realizacji projektu: 01.10.2019 – 30.06.2020
________________________________________________________________________________
Projekt „AKTYWNA INTEGRACJA=LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany na podstawie umowy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego pełniącym rolę Instytucji Zarządzającej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 –2020